האם ניתן לתבוע על חזרה מהסכמה בעל פה למכירת דירה

האם ניתן לתבוע על חזרה מ למכירת דירה? במשך כחודש בוצע משא ומתן עם מוכר דירה, כאשר הוצע לו מחיר מסויים והוא סיכם שאם במשך החודש הנ"ל לא ימצא קונה שישלם יותר, הוא יסגור עימי את העסקה. לפני מספר ימים ביקשתי שתוך יומיים תינתן לי תשובה, שאם לא כן אמשיך לחפש דירה אחרת. הנ"ל הסכים לכך, ביום התשובה הוסכם בינינו שבעל פה כי הוא מסכים למחיר שהוצע על ידי וימכור לי את הדירה ואין כל בעיה.

מפתח הושאר אצל ועד הבניין, כאשר היא יודעת על כך כי יש בעל פה בינינו ואני קונה את הדירה למחרת. כאשר הגעתי ל המדובר, בידיעת המוכר, הוא ביטל את ההסכם בו ברגע בטענה כי במהלך של כפחות מיממה מצא קונה שמוכן לשלם יותר.

האם ה שבעל פה והתהליך מצדיק תביעה כנגד המוכר, שכן יש שכנה היודעת על כל הנאמר,ישנם הודעות sms ושיחות טלפון מוקלטות,שבהם נאמר מפורשות כי הדירה תימכר לי וכי כל שנשאר זה להפגש אצל עו"ד?

עו"ד שי עמית משיב:

גם אם יש עילה להגיש תביעה, על ניהול מו"מ שלא בתום לב, לאור השתלשלות הענינים הקצרה מאוד, העובדה כי לא הוחלפו מסמכים, ויהיה לך קשה להצביע על נזק ממשי שנגרם לך (חוץ מאי רכישת הדירה), אני לא הייתי ממליץ לך להגיש תביעה. אני מניח שיש עורכי דין שכן היו ממליצים..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *